نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

رفتار مربیان استقلال باید اصلاح شود| از غلامپور تا فرهاد مجیدی

  • کد خبر: ۶۷۳۰۵
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
رفتار مربیان استقلال باید اصلاح شود| از غلامپور تا فرهاد مجیدی
یکی از مواردی که بعد از دربی ۹۵ انتقاد‌هایی را به سمت نیمکت استقلال متوجه ساخته، رفتار بهزاد غلامپور درجریان بازی و اظهارات فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی علیه وزیر ارتباطات است.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، نیمکت استقلال در جریان دربی نه از بعد فنی عملکرد قابل دفاعی داشت و نه از منظر اخلاقی. شاید به زعم بسیاری از کارشناسان اگر آن پنالتی دقایق آغازین به سود استقلال اعلام می‌شد، نتیجه چیز دیگری به ثبت می‌رسید، اما این احتمال نباید ما را از منش مربیان استقلال غافل کند.
 
بهزاد غلامپور که سال‌های زیادی است در قامت بازیکن و مربی در فوتبال ایران ایفای نقش می‌کند وحتی سابقه مربیگری در پرسپولیس را هم دارد، روی نیمکت استقلال رفتار‌های مناسبی انجام نمی‌دهد.
 
غلامپور سال‌ها است با یک سبک عجیب اقدام به شادی بعد از گلزنی‌های تیمش می‌کند که این موضوع دستمایه تیکه‌اندازی بسیاری از اهالی فوتبال به نیمکت استقلال هم شده است.
 
غلامپور به واقع اگر جایگاه استقلال را به خوبی درک کرده باشد و بداند جا پای چه بزرگانی در نیمکت استقلال گذاشته، شیوه شادی خود را تغییر می‌دهد تا باشگاهش به واسطه رفتار‌های او مورد تمسخر قرار نگیرد.
 
غلامپور علاوه براین شادی عجیب درجریان بازی‌های استقلال نیز همواره خود عامل ایجاد حاشیه است و هرگز نمی‌تواند براعصابش مسلط باشد درحالی که از شخصیتی همچون او که سال‌های زیادی را در فوتبال گذرانده و به اصطلاح مرد تچربه است انتظار می‌رود در مواقع بحرانی آبی باشد روی آتش نه اینکه خود هیزم به خرمن حاشیه‌ها بریزد.
 
در  دربی ۹۵ غلامپور هرگز بررفتار خود تسلط نداشت و به جای آنکه عاملی درجهت کاهش حواشی باشد کار را به نقطه‌ای رساند که اکنون از سوی کمیته انضباطی احضار شده واحتمالا محرومیت نیز در انتظارش خواهد بود.
 
البته فرهاد مجیدی هم چندان بر استرس و فشاری که متحمل می‌شود، مسلط نیست. او که درجریان دربی اعتراض‌های گسترده‌ای لب خط داشت بعد از بازی جملات مناسبی درمقابل کری خوانی وزیر ارتباطات به کار نبرد تا مشخص شود سرمربی استقلال هم گا‌ها جملاتی به زبان می‌آورد که حتی میان استقلالی‌ها نیز بازخورد مطلوبی به همراه ندارد.
 
به هرحال اشاره به این موضوعات شاید درراستای کسب نتایج مطلوب در بازی‌های آتی برای استقلال مفید باشد، چون استقلال بازی‌هایی به مراتب سخت و دشوارتر پیش رو دارد و باید درجام حذفی نیز با سپاهان و پرسپولیس مبارزه کند که مربیانی صبور تر را می‌طلبد. از همه مهمتر روزهای سختی در آسیا، در انتظار شاگردان مجیدی در برابر الهلال عربستان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->